HTML

Utazások a Nagyvilágban

Életem során sokat utaztam már, rövidebb-hosszabb időre. Mindenhol igyekeztem a szokásos turista helyszínek mellett más élményekkel is gazdagodni. Ezeket osztom most itt meg Veletek. Utazás, kaland, felfedezés! Utazni jó, elő a bőröndöket!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Állandó oldalak

2012.07.08. 12:56 Gabbie

Üdv itt!

Az utazás mindig valami új élményt rejt számunkra. Új helyszín, új emberek, új szokások, új tárgyak, új ételek, és még sorolhatnám. Néha a felfedezés élménye hajt minket, néha csak egy kis pihenésre vágyunk.

Utazzunk közelre vagy távolra, egyedül vagy társaságban, rövidebb vagy hosszabb időre, biztosan élményekkel térünk majd haza.

Az utazás öröme önmagában élmény.
Ezt az élményt és az utazásaim során szerzett tapasztalataimat szeretném itt megosztani veletek.

Életem során már sokat utaztam. Bizonyos helyeken még sosem jártam, bizonyos helyeken pedig többet, mint mások.

A kedvenc országom az Egyesült Államok a maga nagyságával, sokszínűségével, sajátos felfogásával és az emberek egymás iránti figyelmével és szeretetével.

Ha neked is vannak élményeid az adott helyszínnel kapcsolatban, akkor oszd meg velünk bátran kommentben!

Üdv itt és jó szórakozást!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://travel.blog.hu/api/trackback/id/tr304635838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása